Ta E-kort?

Jg sitter och gör min teori just nu, den oroar mig inte så mycket. Jag är mest nyfiken på säkerhetskontrollen. Vill ni berätta vad ni gjorde på den? Är det liksom vanlig common sence när det kommer till bilen eller är det svåra grejer?
Jag började med att koppla ihop släp och bil. Kolla alla ljusen, tuta, däcken (och svara på frågor om däcken) spolarvätska, olja och bromsolja. Kontroll att släpet sitter. Kontroll att parkeringsbromsen funkar. Kontroll att påskjutsbromsen funkar, dvs köra och typ nita.
Jag fick även svara på lite frågor om vikter och som sagt om däcken, tex hur länge vinterdäcken fick sitta på.
Det finns en lista nånstans på allt som ska göras.

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
851
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 442
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka