Ta E-kort?

Jg sitter och gör min teori just nu, den oroar mig inte så mycket. Jag är mest nyfiken på säkerhetskontrollen. Vill ni berätta vad ni gjorde på den? Är det liksom vanlig common sence när det kommer till bilen eller är det svåra grejer?
Jag började med att koppla ihop släp och bil. Kolla alla ljusen, tuta, däcken (och svara på frågor om däcken) spolarvätska, olja och bromsolja. Kontroll att släpet sitter. Kontroll att parkeringsbromsen funkar. Kontroll att påskjutsbromsen funkar, dvs köra och typ nita.
Jag fick även svara på lite frågor om vikter och som sagt om däcken, tex hur länge vinterdäcken fick sitta på.
Det finns en lista nånstans på allt som ska göras.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
899
Senast: Emro
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 061
Senast: Hermelin
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 927
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp