Ta bort tråd tack

E

Egonson

Nu har jag PMat moderator för det aktuella forumet + Gunnar flera gånger om en tråd jag har skrivit som jag vill ta bort.
Har inte mina PM kommit fram eller har ni missat dom? Kan förstå att ni får ganska många PM, men ändå.

Någon som kan hjälpa mig? Tar det gärna via PM.

Sv: Ta bort tråd tack

Nu vet inte jag vilken tråd det handlar om, men generellt bör man tänka sig för innan man skriver en tråd. Radering sker inte normalt, utan endast under speciella omständigheter annars blir den kvar.

Utvecklar bojs svar lite:

Ingen annan kan hjälpa dig, det är bara Gunnar och det aktuella forumets moderator som kan göra nåt. Alla moddar kan bara åtgärda trådar på sitt eget forum.

Om din tråd ligger kvar så har antingen moderatorn inte sett ditt PM, inte hunnit titta på tråden eller tittat på den men beslutat att den ska ligga kvar.

Kollade mina PM den senaste månaden och hittade inget från din användare, kan ha missat det, men tror inte det.

Kollade för säkerhets skull de rapporterade inlägg jag fått den senaste tiden, hittade två från dig som gällde inlägg med annonskaraktär, båda verkade borttagna.

Återkom så skall jag se vad jag kan göra.

Okej. Jag har fått hjälp av den aktuella modden nu och det verkar som det kan lösa sig. Tack ändå :bow:

Jag mådde psykiskt dåligt när denna tråden skrevs, därför var den kanske lite överilad och jag hade inte en tanke på konsekvenserna.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 968
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 324
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 944
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama