Ta bort tatuering

kladdkaka

Trådstartare
jag har en tatuering på skenbenet som jag inte är nöjd med. Jag kan inte bestämma mig om jag ska ta bort den eller tatuera över... det är ganska stor och och har starka färger så det kan nog bli svårt att täcka den.

Är det någon som har erfarenhet och vet ni någon bra i Karlstad med omnejd som tar bort tatueringar? Eller om jag ska gå till en tatuerare direkt och göra upp en taktik ;) ?

jag har en tatuering på skenbenet som jag inte är nöjd med. Jag kan inte bestämma mig om jag ska ta bort den eller tatuera över... det är ganska stor och och har starka färger så det kan nog bli svårt att täcka den.

Är det någon som har erfarenhet och vet ni någon bra i Karlstad med omnejd som tar bort tatueringar? Eller om jag ska gå till en tatuerare direkt och göra upp en taktik ;) ?

Prova med laserkliniken vid hockeyarenan.

Jag håller på att ta bort två tatueringar (också på underbenet), men eftersom man inte får lasra när man är gravid eller ammar och det måste gå ett par månader mellan gångerna har det tagit tid. Jag har gjort fyra gånger totalt och de är ganska bleka och dassiga. Hittills har jag gjort all laser på Judiths hudfärg, men tror att jag ska testa den där kliniken i stan med e och x i namnet (minns inte vad den heter, men det dyker upp reklam på fb emellanåt) nästa gång.

Mina är i gråskala, tror att röd färg är svårast att få bort. Det kan vara ganska bra att bleka den lite om du vill måla över, annars blir det liksom väldigt begränsande vad tatueraren kan göra.

Dock att det gör svinont :rofl:

Jag har lagt ut några få inlägg från mina laseromgåmgar på insta under #lisaslaser om du är nyfiken :)

Det jag tror skulle fungera bäst är kanske att ta bort det som går och sen tatuera över resten. I.o.m att det är färg också. Men sen är det ju en lång process.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 173
Senast: cassiopeja
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 608
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
671
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka