MissFideli
Trådstartare
Skulle behöva göra rent mitt tangentbord, men hur gör man när man tar bort vissa tangenter för att komma åt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle behöva göra rent mitt tangentbord, men hur gör man när man tar bort vissa tangenter för att komma åt?
Mja... knappast att de pillat bort tangenterna på laptopar hela, snarare på tangentbordet på en stationär dator.
Förövrigt är väl tricket att inte äta vid laptopen, det sparar datorn helt sjukt mycket![]()
Tycker iofs att detta ser ut som en laptop?
http://i12.photobucket.com/albums/a203/Sol_Mone/sep-mars 2008/IMG_4790.jpg
Och enligt den trådskrivaren (annat forum) så har det hänt förr och det är bara att sätta igång och pussla.
Och om du så hemskt gärna vill få det till att det går finfint att ta bort knapparna på en laptop så go ahead!
Jajjamen... det är en laptop det. Och om du så hemskt gärna vill få det till att det går finfint att ta bort knapparna på en laptop så go ahead! Glöm inte rapportera in resultatet när du köpt nytt tangentbord bara![]()
![]()
Ja, jag får nog göra det. Men det går uppenbarligen, även om det är svårt att få dit dom igen.