Ta bort lilla kissen

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare zhacki
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 631
Z

zhacki

Våran katt som är tolv år, har en tumör som växer nere i öron gången.
Det är både svårt att göra rent där utan sövning. Vi har åkt in till vet ett par ggr. Sist hade hon så ont att hon låg kvar på uppfarten i regnet, vet sa att vi skulle överväga att ta bort henne. När vi varit där så mår hon bättre. Men nu till frågan... hon kan inte opereras för att det var en svår opperation + att hon är gammal. Men är det bättre att ta bort henne nu när hon mår lite bättre, än att vänta tills hon visar att det gör ont igen??
Det här är så j*kla svårt när det gäller ens eget djur, när man ska ta detta beslut. Men jag vägrar att hon ska lida! Det känns ändå bättre att ta bort henne nu än att vänta på att smärtan ska komma igen. E så himla ledsen, men hon har haft ett toppen liv!

Sv: Ta bort lilla kissen

Jag tycker att det är dags för din katt att få sluta medan besvären är under kontroll. Vi tog bort min gammelskrålla i höstas, då var hon 15 och fick tumörer i magen.

Sv: Ta bort lilla kissen

Ja det känns bäst så... det är nog dags. Fan dessa tumörer, vad dom förstör!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
529
Senast: Krålus
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen... 2
Svar
23
· Visningar
2 316
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och... 2
Svar
23
· Visningar
4 339
Senast: monster1
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa... 2
Svar
28
· Visningar
2 998

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka