Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HM?Jag besökte vår lokala allt-i-allo-butik igår för att köpa lite t-shirts, men fick gå tomhänt därifrån. De hade inte längre t-shirts utan tryck. Så var handlar man t-shirts utan tryck?
Jag tänkte mer onlinebutiker. Vi har varken HM eller Kappahl här ute på vischan och jag orkar inte shoppa efter en skoldag i stan.Kappahl har baströjor (inkl T-shirts) som är enfärgade och utan tryck. Jag har några och tycker att de är bekväma och håller vettig kvalité.
Jag har bara beställt från HM senaste året, inte varit i butik.Jag tänkte mer onlinebutiker. Vi har varken HM eller Kappahl här ute på vischan och jag orkar inte shoppa efter en skoldag i stan.
Oj, det visste jag inte. Vad bra !! Jag har alltid gillat deras strumpor och underkläder, men varit tvungen att vänta tills jag har stött på någon som har sålt....Gå in på tex newbody.se och beställ därifrån. De har alltid baskläder utan tryck. Tycker de håller bra kvalitet och är sköna att bära.
Man kan välja en förening i deras lista man vill stödja, vilken som helst som har försäljning på gång just nu. göra en beställning och få det till sitt utlämningsställe utan att gå via kontaktpersoner på föreningen varken för leverans eller beställning. Så har jag gjort iallafall.
Jag tycker också att newbodys t-shirts är bra och sköna, men de är extremt små i storlekarna, så jag vet inte vilken storlek jag ska ha. Jag har ju liksom gått upp i vikt och är rätt less på kläder som sitter som korvskinn på kroppen.Gå in på tex newbody.se och beställ därifrån. De har alltid baskläder utan tryck. Tycker de håller bra kvalitet och är sköna att bära.
Man kan välja en förening i deras lista man vill stödja, vilken som helst som har försäljning på gång just nu. göra en beställning och få det till sitt utlämningsställe utan att gå via kontaktpersoner på föreningen varken för leverans eller beställning. Så har jag gjort iallafall.
Jag köper från HM, Monki, Lindex och Weekday. Online alltså, det brukar vara gratis frakt och gratis retur och med klarna så behöver du inte heller ligga ute med pengar tills du vet vad du vill behålla och inte.Jag besökte vår lokala allt-i-allo-butik igår för att köpa lite t-shirts, men fick gå tomhänt därifrån. De hade inte längre t-shirts utan tryck. Så var handlar man t-shirts utan tryck?
EngelsonsJag besökte vår lokala allt-i-allo-butik igår för att köpa lite t-shirts, men fick gå tomhänt därifrån. De hade inte längre t-shirts utan tryck. Så var handlar man t-shirts utan tryck?