T&L, grafikkort??

M

music

Vi har massa spel hemma som inte går att använda eftersom det kommer upp en ruta där det står att T&L saknas el nåt sånt. Det är ju lite synd att inte kunna använda dom. Men vad är T&L och vad ska man ha för grafikkort i så fall? Någon som vet? Kan inget om sånt här. :(
 
Sv: T&L, grafikkort??

Vet inte riktigt. Men har du slängt in orginal drivrutiner som hör till grafikkortet? Så du inte sitter på windows egna drivrutiner...
 
Sv: T&L, grafikkort??

hm..ingen aning :crazy: men grafikkortet kanske e för "svagt"?
 
Sv: T&L, grafikkort??

Kan vara så också. Just när det gäller spel har jag lite dålig koll..
Vad har du för operativsystem? windows? XP?
 
Sv: T&L, grafikkort??

Det är vanligt om du har ett ATI kort (typ Radeon eller liknande)
Testa med nyaste drivaren du kan hitta!
 
Sv: T&L, grafikkort??

Det kan ju vara som du skriver också att ditt kort inte stödjer "Hardware Texture and Lighting"
 
Sv: T&L, grafikkort??

mmm...så är det kanske :(
då e de för "svagt" grafikkort för spelen kanske...men vad kostar ett nytt, inte allt för dyrt grafikkort då? och hur sätter man dit ett sånt?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 884
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
764
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp