T. Alsterfeldt

Så tråkigt. Minns nog mest fragment från den tiden hon var som mest aktiv. Ingen möjlighet att delta men tänd gärna ett ljus för mig också. Lär väl slå en tanke ibland, händer ofta att det kommer tankar om de som är borta och man fått någon relation till från buke, kanske framförallt Vallhund. Hoppas de vilar i frid.
 
Så sorgligt att hon är borta, jag minns henne mycket väl härifrån Buke även om vi inte hade någon kontakt privat. En del användare har ett eget rum i ens hjärta. 😢💔❤️
 
Minns ni henne?
Rullstolsburen kvinna som red frieserhingstar. Snabb, skarp och smart i diskussionerna. Det var nog ganska länge sen hon skrev här på buke.

Vi fortsatte kontakten under åren och var goda vänner.

I slutet av juli träffade jag henne för sista gången. Hon har nu återförenats med sina älskade hästar.
Om någon vill delta, så kommer det att ordnas en minnesstund på torsdag 19 augusti. Skriv till mig i så fall.

"Äntligen fri"
Så tråkigt. Jag fick träffa henne en gång då jag körde henne och hästarna till en hästmässa i Jönköping där hon hade en uppvisning. En spektakulär människa med så mycket styrka och vilja, jag har saknat henne här och världen är fattigare utan henne.
 
Jag minns henne också :heart

Lär väl slå en tanke ibland, händer ofta att det kommer tankar om de som är borta och man fått någon relation till från buke, kanske framförallt Vallhund. Hoppas de vilar i frid.
Jag har undrat över Vallhund, minns att hon skrev om att hon var sjuk och sen inte skrivit på jättelänge. Undrade om det var så att hon avlidit eller om hon bara lämnat buke.
 
Minns ni henne?
Rullstolsburen kvinna som red frieserhingstar. Snabb, skarp och smart i diskussionerna. Det var nog ganska länge sen hon skrev här på buke.

Vi fortsatte kontakten under åren och var goda vänner.

I slutet av juli träffade jag henne för sista gången. Hon har nu återförenats med sina älskade hästar.
Om någon vill delta, så kommer det att ordnas en minnesstund på torsdag 19 augusti. Skriv till mig i så fall.

"Äntligen fri"
Minns henne. Tänder ett ljus 🕯
 
Jag minns henne väl. Hon stöttade mig enormt mycket i många många mail då när jag blev rullstolsburen och hon betyder oerhört mycket för mig. Jag har saknat henne här på buke och bara häromdagen läste jag faktiskt några av de många mail vi skickade. Ett stort hjärta har fått sluta sina dagar och jag är helt övertygad om att alla hennes vänner mötte henne vid regnbågsbron.

Tänd gärna ett ljus för henne från mig @CillaW
 
Minns ni henne?
Rullstolsburen kvinna som red frieserhingstar. Snabb, skarp och smart i diskussionerna. Det var nog ganska länge sen hon skrev här på buke.

Vi fortsatte kontakten under åren och var goda vänner.

I slutet av juli träffade jag henne för sista gången. Hon har nu återförenats med sina älskade hästar.
Om någon vill delta, så kommer det att ordnas en minnesstund på torsdag 19 augusti. Skriv till mig i så fall.

"Äntligen fri"
Åh, tänkte på henne här om dagen, hjälpte henne när hon köpte servicehund. Tack för informationen 💔
 
Men åh, jag tänkte faktiskt på henne häromdagen. Undrade vart hon hade tagit vägen på Buke, tillsammans med flera andra jag också saknar.

RIP :heart
 
Så tråkigt , minns också henne väl från Buke. Sänder varma tankar till hennes nära och kära.
 

Liknande trådar

Relationer Vi har en man i vår släkt som blivit totalt genomelak på äldre dar. Han är 91 år. Han blev änkling för 6-7 år sen och därefter har det...
2
Svar
23
· Visningar
4 161
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp