2021 ska rocka FETT har vi bestämt så sydde lite kläder i den andan
Visa bifogad fil 62835
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2021 ska rocka FETT har vi bestämt så sydde lite kläder i den andan
Visa bifogad fil 62835
Jag kan inte göra ett projekt i taget för får ångest om jag inte kan byta mellan vad jag känner för att göra just då. Annars hade det varit väldigt bra! Min symaskin har varit helt knäpp också vilket har gjort allt väldigt svårt och långsamt eftersom den gjort hoppstygn (typ två vanliga stygn och sedan fem hoppstygnJag gör ett projekt i taget, och nu är jag dessutom ledig ett par dagar. Det svåraste är att bara ha ett projekt i taget
Alltså, jag tänker likadant. Alla andra är så duktiga och det jag gör ser ut som att det är gjort i syslöjden. Men jag har börjat inse att jag faktiskt är ganska duktig ändå.
@nightcrawler visst är det fint!
Jag kan inte göra ett projekt i taget för får ångest om jag inte kan byta mellan vad jag känner för att göra just då. Annars hade det varit väldigt bra! Min symaskin har varit helt knäpp också vilket har gjort allt väldigt svårt och långsamt eftersom den gjort hoppstygn (typ två vanliga stygn och sedan fem hoppstygn), tråden har gått av, nålen har gått av, tråden har trasslat sig extremt osv. Varje gång den funkat mer än fem minuter har känts som en jätteseger. Men nu har en vän som är jätteduktig på symaskiner hjälpt mig att serva den ordentligt så nu håller jag tummarna att den funkar annars får jag reklamera den för den har jävlats nästan sedan jag fick den.
Jag brukar säga att jag är inte duktig på att sy utan bara duktig på att dölja mina misstag![]()
Singer simple. Så så gott som omöjlig att trä felVad är det för maskin? Låter ju som att den är felträdd på nåt vis.
Singer simple. Så så gott som omöjlig att trä felVi misstänker att antingen är trådspänningen trasig eller så har det suttit något i vägen som hindrat tråden att spännas. Det kan också vara att matningen och nålen är i osynk på något sätt. Det återstår att se vad som händer när jag börjar sy med den igen
Jag vill helst slippa att reklamera då jag hatar allt sådant. Hon som fixat den är så duktig att Bernt i Lund blir lika imponerad över hennes maskin varje gång han får se den för den är verkligen alltid i tipptoppskick utan ens minsta lilla ludd. Och hon har inte direkt skruvat med min utan bara gjort den skinande ren överallt plus smörjt den. Nu har jag sytt med den i säkert en timme med bara enstaka hoppstygn så det var troligen något som satt i vägen för brickorna som spänner tråden. Hoppas jag iallafall!Är det inte bättre att reklamera då? Innan ni börjar skruva själva och "förstör" garantin..
Det är fullt möjligt att trä även en enkel maskin fel. Hade en på en syträff som alltid la i spolen på fel håll, trots att det finns bild på locket hur den ska ligga. Varenda gång trodde hon att maskinen var trasig men den var bara felträdd.
Wow
Det gör du rätt i!Vilken rolig tråd här vill jag oxå hänga!