Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha okej, märkligt att den ändå blev lite lös så att säga Men man lär så länge man lever! Min första klänning av de jag visade bild på var den turkosa med svart midjeband, och den måste jag fixa halsen på, gjorde aldrig någon stickning för att hålla sömsmånen på plats så att säga, vilket gör att den nästan vill vika runt så baksidan syns, samma på den klänningen med grå/blå överdel och svart kjol, måste även där fixa halsen för den blev lite för storJa jag följde ju mönstret. Nästan. Kapade av ca fem cm på halsmudden för jag tyckte den verkade lång.. Äsch, har tillräckligt med tyg för flera försök!
Mönstret på alla utom den med fjädrar är all become one dress? Från Sew so easy, har bara ändrat kjolen, men livet är samma med viss modifikation beroende på kjol, den med fjädrar är också från Sew so Easy men kommer inte ihåg namnet.Tack @Trott för alla tips! Ska sätta igång med nästa projekt på en gång!
Älskar stilen på dina klänningar, vad är det för mönster?
Och den turkosa mönstrade är ju helt underbar! Vilket härligt tyg!
Åh underkläder har jag inte hunnit prova än! Men har sparat massa pinnar om det på pinterest vad kul det blev bra!Klart att det är sew so easy! Ska testa ett mönster därifrån idag tänkte jag.
Har hittat mitt nya kall framför symaskinen: underkläder!
Sydde ett par i det gröna tyget från klänningen, hur bra som helst! Bekväma och rätt snygga. Kul var det med! Så det blir mer underkläder, kanske rent av ska prova sy egna bh ar i framtiden
@sthu En provdocka till salu i gruppen på fb! Dock 900 kr, och i värmdö, ingen aning om det är i närheten av dig.
Köp och sälj broderimaskiner,symaskiner och tillbehör