Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lii Gud så mysiga de ser ut! Vad är det för mönster? Eller är det efter eget huvud? De ser verkligen supermysiga ut!
@pudsey nej tyvärr var jag inte på mässan Jobbade hela helgen, men det var väl tur det, annars hade jag nog blivit fattigare än vad jag redan är..
Haha ja man kan ju tjäna en del genom att vänta in erbjudanden som kommer på webbenJag och mamma satsar på alla erbjudanden som kommer efter
Vi planerar att ev åka till hösten, måste spara en del till dess, bara att ta sej dit kostar ju sen hotell och inträde och all shopping på det men jag måste dit nån gång
Jag har 2 timmar drygt med flygHaha ja man kan ju tjäna en del genom att vänta in erbjudanden som kommer på webben
Ja kommer man långväga så blir det ju en ännu högre kostnad än bara själva shoppingen! Jag var där i höstas, och spenderade lite pengar. Ska nog försöka ta mig dit i höst igen, om det inte krockar med jobb. Men jag har bara ca 2 timmars körning dit, så det går ju rätt smidigt att åka
haha ja då krävs det lite mer planeringJag har 2 timmar drygt med flyg
Älskar detta tyget! Var är det köpt?Senaste från mig.
Luftig sommarklänning med rejäl urringning. Fattar inte varför jag gör den så djup varenda gång!
Älskar detta tyget! Var är det köpt?
Har ingen s15 själv, men vet att många är nöjda med sinaMåste säga att jag är helt imponerad av allt fint ni tillverkar här i tråden!
Jag har själv precis kommit igång (har sytt i perioder men haft lite för enkla maskiner)
Nu har jag dock börjat igen men inser ännu en gång att jag vill ha en Overlockmaskin, har tittat på Husqvarna Viking huskylock s15 Är det nån av er som har en? Är ni nöjda? Eller har ni nån annan ni rekommenderar? Budgeten är runt 4000:-
Kommer sy mest barnkläder i mjuka stretchiga tyger.
Måste säga att jag är helt imponerad av allt fint ni tillverkar här i tråden!
Jag har själv precis kommit igång (har sytt i perioder men haft lite för enkla maskiner)
Nu har jag dock börjat igen men inser ännu en gång att jag vill ha en Overlockmaskin, har tittat på Husqvarna Viking huskylock s15 Är det nån av er som har en? Är ni nöjda? Eller har ni nån annan ni rekommenderar? Budgeten är runt 4000:-
Måste säga att jag är helt imponerad av allt fint ni tillverkar här i tråden!