Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ingen Husqvarna, men en gammal tretrådig Lewenstein. Mitt tips är att titta lite begagnat, man kan komma över riktigt bra maskiner till låga priser. Annars ska ju Husqvarna vara ett bra märke. Jag skulle troa tt de flesta maskiner i den prisklassen är bra.
Det blev köp av maskin idag, dock inte en overlock utan jag kom hem med en ny Husqvarna Viking opal ifrån butiken. Oj vad den va fin att sy på:love: Så nu ligger båda mina gamla maskiner på blocket så jag får rensat upp lite:o
Han i butiken trodde jag skulle bli mer nöjd med den än mina gamla plus overlock så det fick bli så.

Behöver inspiration! Vad ska jag sy med det här tyget?
atn1024_44%20Moln%20lime.jpg

Till mig själv tänkte jag. Om någon sitter inne på ett kul mönster skulle jag bli glad!
Vad är det? Jersey? En somrig halterneck-top var det första som slog mig. Mönster har jag inget, men det finns säkert på Pinterest.

Det blev köp av maskin idag, dock inte en overlock utan jag kom hem med en ny Husqvarna Viking opal ifrån butiken. Oj vad den va fin att sy på:love: Så nu ligger båda mina gamla maskiner på blocket så jag får rensat upp lite:o
Han i butiken trodde jag skulle bli mer nöjd med den än mina gamla plus overlock så det fick bli så.

Bra val, vi köpte en 690q till mamma i present som jag använder när vi är hemma i Sverige och jag är lite kär i den maskinen

Här är några av mina senaste alster. Nu har jag sy paus och har åkt hem till Sverige, tog två halvfulla väskor så jag kan köpa med mej massa tyg hem, har redan beställt lite från tygexperten och på måndag ska vi till Ohlssons och shoppa loss.

20170306_135028.jpg

20170306_134942.jpg

20170305_141619.jpg
Om du har barn som gillar olika spel, så har tygrullen massor av kul tyger, Pokemon, minekraft, super mario osv :)

Om du har barn som gillar olika spel, så har tygrullen massor av kul tyger, Pokemon, minekraft, super mario osv :)

Va bra med mer tips fast hon är lite för liten än, blev 2 förra veckan ;-)
Men du kanske kan hjälpa mej, du har ju koll på många, vem är det som har körsbärsblommorna på turkos bakgrund typ elodie details Apple of my eye, jag vill villhöver det tyget :love::D

Va bra med mer tips fast hon är lite för liten än, blev 2 förra veckan ;-)
Men du kanske kan hjälpa mej, du har ju koll på många, vem är det som har körsbärsblommorna på turkos bakgrund typ elodie details Apple of my eye, jag vill villhöver det tyget :love::D
oj ingen aning... Kollat rosahuset, znok, vintage in my heart? Det är dom jag kan komma på nu som skulle kunna ha nått liknande..

Köpte massa tyger på second hand igår. Så gick det med köpstopp på tyg :angel:

hittade Burda Style i mataffären, så den tidningen köpte jag med. Och gillade den så mycket att jag tecknade en prenumeration. bara fyra nummer till att börja med, men alltid något! Inspiration om inte annat.

Jag har nyss lagt en order på Knitorious fabric! Kändes helt sjukt att betala ca 2500 för en förbeställning, men vi är tre som delar på ordern och frakten. Men frakten är sjukt dyr, 76 dollar för 5-9 yard.... För mig blev det 3 yard och två paneler, Här ska göras Hufflepuff klänning när det väl kommer :rofl:

Jag har nyss lagt en order på Knitorious fabric! Kändes helt sjukt att betala ca 2500 för en förbeställning, men vi är tre som delar på ordern och frakten. Men frakten är sjukt dyr, 76 dollar för 5-9 yard.... För mig blev det 3 yard och två paneler, Här ska göras Hufflepuff klänning när det väl kommer :rofl:
Ohh,jag vill också ha någon att dela med... Jag har valt att avstå just pga av frakten, sparar pengarna och hoppas det kommer en floral wars igen ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 799
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar