kolblakkur

Trådstartare
Någon här som behandlats med Synarel? Hur upplevde ni behandlingen? Vad fick ni för biverkningar? Om ni tog det för endometrios; hjälpte behandlingen?
 
Sv: Synarel

jag har ingen erfarenhet, men undrar om du har koll på endometriosföreningen? Jag kollade lite också, det verkar finnas forum om endometrios också.
 
Sv: Synarel

jag har ingen erfarenhet, men undrar om du har koll på endometriosföreningen? Jag kollade lite också, det verkar finnas forum om endometrios också.

Kan tipsa om medsystrar på facebook också! Finns en grupp får anhöriga där med :)

Har ingen erfarenhet av synarel, jag fick först prov era efter min endo-operation o sen har jagfått enanton i två omgångar. Proveran funkade inte alls för mig utan jag blödde ofta o mycket, enantonen fungerade bättre då den tog bort alla blödningar o all smärta :) dessvärre kom en hel del biverkningar på köpet men det fick det vara värt!
Hade du mycket endo? Vart satt det? Hoppas du blir bättre :) det är ett helvete att ha så ont!
 
Sv: Synarel

Jag är med i Medsystar, men tydligen finns där en dold grupp där folk ger tips och råd - vill gärna bli inbjuden till den, men verkar vara svårt?

Jag vet inte hur mycket jag har egentligen, det jag vet är att min livmoder och tarm är sammanväxta. Det var inget de kunde fixa genom operation så jag antar att det var ganska mycket?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 536
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
271
Kropp & Själ Eftersom jag äter litium måste jag regelbundet lämna prover för att se att sköldkörteln fungerar som den ska. Nu lämnade jag nya prover...
2
Svar
24
· Visningar
1 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp