43 cm bred, 43 cm!Kunde jag väl...
Varför kan de inte vara i vettiga bredder, som vanliga tyger, 150 cm breda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
43 cm bred, 43 cm!Kunde jag väl...
43 cm bred, 43 cm!
Varför kan de inte vara i vettiga bredder, som vanliga tyger, 150 cm breda?
De var ju bara 47cm breda, räcker det?Meheheheheheeee!
Annars finns kategorin "solstolstyg" på Stoff & Stil ser jag. Eventuellt är det tänkt att passa till solstolar?
De var ju bara 47cm breda, räcker det?
Annars fanns ju darlon (och markisväv) under utomhuskategorin, de var ju bredare iaf...
Darlon fanns i rosa!
(edit, ni hade visst redan tagit upp bredden... )
Mina ugglor börjar komma till liv.
De två första är påbörjade plus alla stjärnor och månar. Det är en hel del sömnad.
Ni får vrida på huvudet på egen hand.
Jag forsätter att spamma tråden med mina ugglor. Nu har alla 32 ugglor fått konturer runt om, nu har jag börjat med näbbar och klor.
Återigen får ni vrida på huvudet.
Har du tur får du fyra solsängar att laga nästa år.Själv köpte jag två solsängar idag, ev syförsök får anstå till senare, jag får besök i morgon och är det fint väder vill jag kunna ligga i solen och vicka på tårna
Nja, de höll i över två år och om jag ställer in dem i höst så håller de nog kanske ännu längre.Har du tur får du fyra solsängar att laga nästa år.
Nja, de höll i över två år och om jag ställer in dem i höst så håller de nog kanske ännu längre.
Shhhyyyy... Inte så högt så @Monstermom hör dig!Nu tycker jag att du motarbetar syftet här.
Har även lånat en suverän bok på bibblan, om virkning. Så jag har påbörjat nått slags bågmönster som ska bli en väska,