SY-tråden, (maskin?)broderier

Kanske en sådanhär:
2f6bb0f8d24b9589cb1436a262c3d14d.jpg

I krossad velour??

Den kanske det är!
Fast jag tänker mig att en riktigt rejäl Offerkofta (och @LenaH måste helt klart ha en rejäl en!) nog är grön? Visst är det en hel del avund i materialet?
Kanske nåt sånt här?
hug-me-jacket-1.jpg

Ja det borde funka för mig!
(Om inte bilen med den återkommande motorlarmslampan bestämmer sig för att ge upp - jag fick den ju lagad förra veckan! :banghead:)
Stoff & Stil ligger på Svågertorp, vid IKEA. Så, sydostliga utkanterna av Malmö, ute vid motorvägen... Hur långt det är för dig vet jag dock inte. :p

Ooooh, spännande! :p
Å kanon, befinner mig i limhamn och åker yttre ringvägen hem :D

Hmmm....

Var det i denna tråden vi pratade om böckerna??
Tar det här i alla fall... Jag la en bevakning på boken, och hade fått ett mail om att den kommit in nu, när jag följde länken så stod den som slut igen...:banghead::banghead::banghead:

Alltså, den verkar ju bra om man ska döma av dess popularitet, men... O_o:p

Jag blir så sugen att sy nått fint när jag se sånt här härligt trikåtyg! @Monstermom du kanske får vara bärhjälp på stoff & stil på måndag om jag hittar massa fint tyg ;)
a18bdc252bc7d9ceb6bb332bc9a537f895427eb1_330x330.jpg

Hahaha, vad är det där!? Ser ut som det hör hemma i drakar och enhörningar-tråden! :laugh:

Jag är så gärna bärhjälp, så! Shoppa järnet du! :D
Har dock för mig att de tenderar att ha lite mildare mönster på Stoff & Stil, men det kanske är jag som tittat på fel ställen? :p
(... Brukar ju hålla till vid fleece och möbeltyger, så det är ju onekligen fullt möjligt. :laugh:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka