Monstermom
Trådstartare
Jag är fullt beredd att aldrig mer sätta mitt pekfinger i den här tråden mer.
(har just sytt mig en alldeles egen offerkofta. Sådeså! )
Åååååh, och du passar så bra i den också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är fullt beredd att aldrig mer sätta mitt pekfinger i den här tråden mer.
(har just sytt mig en alldeles egen offerkofta. Sådeså! )
Är dom inte ganska lika varandra? fast "klumpen" med tyg hamnar på ovan/under sidan?
Eller har jag missförstått det?
Kanske en sådanhär:
I krossad velour??
Ja men min går nog snabbare att göra...Den kanske det är!
Fast jag tänker mig att en riktigt rejäl Offerkofta (och @LenaH måste helt klart ha en rejäl en!) nog är grön? Visst är det en hel del avund i materialet?
Kanske nåt sånt här?
Ja men min går nog snabbare att göra...
Åh! Om jag KUNDE sy så skulle min se ut sådär!Den kanske det är!
Fast jag tänker mig att en riktigt rejäl Offerkofta (och @LenaH måste helt klart ha en rejäl en!) nog är grön? Visst är det en hel del avund i materialet?
Kanske nåt sånt här?
Åh! Om jag KUNDE sy så skulle min se ut sådär!
Å kanon, befinner mig i limhamn och åker yttre ringvägen hemJa det borde funka för mig!
(Om inte bilen med den återkommande motorlarmslampan bestämmer sig för att ge upp - jag fick den ju lagad förra veckan! )
Stoff & Stil ligger på Svågertorp, vid IKEA. Så, sydostliga utkanterna av Malmö, ute vid motorvägen... Hur långt det är för dig vet jag dock inte.
Ooooh, spännande!
Å kanon, befinner mig i limhamn och åker yttre ringvägen hem
Inte bita på naglarna och trycka på F5 i ulvleken då? (det gör jag)
Kan du inte få den skickad från något annat bibliotek?Hmmm....
Var det i denna tråden vi pratade om böckerna??
Tar det här i alla fall... Jag la en bevakning på boken, och hade fått ett mail om att den kommit in nu, när jag följde länken så stod den som slut igen...
Alltså, den verkar ju bra om man ska döma av dess popularitet, men...
Hmmm....
Var det i denna tråden vi pratade om böckerna??
Tar det här i alla fall... Jag la en bevakning på boken, och hade fått ett mail om att den kommit in nu, när jag följde länken så stod den som slut igen...
Alltså, den verkar ju bra om man ska döma av dess popularitet, men...
Kan du inte få den skickad från något annat bibliotek?
Knepigt... Du kan inte reservera istället för bevaka då?
Ahaaaaaa men säg det dåAlltså, nu har jag varit otydlig igen
Jag bevakade den i en webshop, för att köpa den
Hursom, om de (webshopen) inte får in den så ska jag låna den, den skulle vara inlämnad sista mars på bibblan, så...
Alltså, nu har jag varit otydlig igen
Jag bevakade den i en webshop, för att köpa den
Hursom, om de (webshopen) inte får in den så ska jag låna den, den skulle vara inlämnad sista mars på bibblan, så...
Jag blir så sugen att sy nått fint när jag se sånt här härligt trikåtyg! @Monstermom du kanske får vara bärhjälp på stoff & stil på måndag om jag hittar massa fint tyg