Swedbanks internetbank

Piek

Trådstartare
Säkert dagens dummaste fråga men jag hittar verkligen inte hur jag ändrar de automatiska överföringarna mellan mina konton som jag har varje månad? Har en överföring där jag skulle behöva ändra summan och en som jag vill ta bort helt och hållet.

Jag har hittat sidan där det står vilka överföringar jag har men ingenting om Ändra/Ta bort? :confused:
Nån som har koll? :D

Ah, det är jättejobbigt, jag har suttit med det hur länge som helst när jag gjort det. Återkommer, Swedbank strular för mig just nu.

Åh då var det inte bara jag som var korkad och inte kunde hitta då! Google var dessutom ingen vidare vän den här gången...

Gå in på aktuella kontohändelser (under Betala/Överföra, sen Kontohändelser -översikt). Då får jag upp en kalender, tryck på på Överföringar konto. Sen trycker du bara på den betalning du vill ändra.

Var dit jag redan hade hittat står inte ändra någonstans när jag tycker på betalningarna? :( Är inloggad med Mobilt bank ID kan det göra någon skillnad? Dosan försvann i flytten och banken sa att jag skulle klara mig lika bra med bara bank ID...

Hmm, jo, jag kunde med bara Mobilt. Får du upp listan på betalningar? Tryck på en betalning så får iaf jag upp Ta Bort, Ändra osv.

Var dit jag redan hade hittat står inte ändra någonstans när jag tycker på betalningarna? :( Är inloggad med Mobilt bank ID kan det göra någon skillnad? Dosan försvann i flytten och banken sa att jag skulle klara mig lika bra med bara bank ID...
När jag klickar på en aktuell överföring så får jag upp den på samma sätt som om jag lade upp den som ny betalning. Får inte du det?

Så himla konstigt på den ena överföringen funkade det nu! Men inte på den andra där finns bara Tillbaka och Skriv ut där det även fanns Ändra och Ta bort på den andra.

Överföringsdatumet på den som inte funkar är 27/9 kan det ha att göra med att det var en lördag och på nått sätt stället till det?

Säkert dagens dummaste fråga men jag hittar verkligen inte hur jag ändrar de automatiska överföringarna mellan mina konton som jag har varje månad? Har en överföring där jag skulle behöva ändra summan och en som jag vill ta bort helt och hållet.

Jag har hittat sidan där det står vilka överföringar jag har men ingenting om Ändra/Ta bort? :confused:
Nån som har koll? :D

Jag har haft samma problem och det slutade med att jag fick ta mig till banken och fråga hur jag skulle göra.
Fick då svaret att vissa äldre återkommande transaktioner inte går att administrera från Swedbanks intenetbank.
DVS du måste gå till banken så att de kan plocka bort överföringarna till dig! :confused:
Sjukt frustrerande när man har letat sig genom deras internet sidor fram och baklänges och det inte står att man måste gå till banken och plocka bort överföringarna!:down:

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 080
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 993
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 158
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka