Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är reaktion på ett insektsbett. Mina har haft sådana ibland, försvinner på några dar.Upptäckte den här hårda ”svullnaden”’idag. Någon som känner igen vad det kan vara?
Tack för svar! Det var nästan helt borta idagJag tror det är reaktion på ett insektsbett. Mina har haft sådana ibland, försvinner på några dar.
Tack för svar! Hon går själv i hage så inte det, troligtvis var det ett insektsbett då det nästan är helt borta idagSer ut som märke från en hov. Kan hästen ha blivit sparkad?
Tack för svar! Trodde det först också menar nog en reaktion på insektsbett då det nästan är helt borta idag och jag känner en liten bula från ett bettskulle tro hästen fått sig en lårkaka
Vad skönt! Om jag misstänker svullnad från insektsbett brukar rengöra med klorhexidin ifall det är ett bett där även om det inte syns.Tack för svar! Trodde det först också menar nog en reaktion på insektsbett då det nästan är helt borta idag och jag känner en liten bula från ett bett
Tack!Vad skönt! Om jag misstänker svullnad från insektsbett brukar rengöra med klorhexidin ifall det är ett bett där även om det inte syns.