svullna spenar

E

ellioth

Hejhej!

Jag har en 9 mån amstafftik som slutade löpa för en månadsedan. hennes första löp.... nu är hennes "bröst" väldigt svullna, det är nästan så att det liksom är lite "blå/lila" runt själva spenarna, plus att de som sagt är svullna... är det någon som vet vad det kan vara? Först började jag misstänka att hon kanske var skendräktig, men hon visar inga andra symptom på det. Jag har känt lite på "brösten" också och hon verkar inte vara öm....

nån idé?

mvh / ellioth

Sv: svullna spenar

Om du kan utesluta alla möjligheter att hon blivit parad, så behöver du nog inte orara dig.
En del tikar får lite störe spennar efter löp, det brukar gå tillbaka av sig själv utan att man gör något

Sv: svullna spenar

ja parad har hon def. inte blivit :D tack för ditt svar! mvh / E

Liknande trådar

Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
13 399
Senast: hastflicka
·
Hästvård I väntan på svar på leverprover (som jag misstänker inte kommer visa ngt alls) undrar jag om ngn annan stött på ngt liknande? Rejält...
2
Svar
39
· Visningar
5 525
Senast: SaraMara
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 232
Senast: cambodia
·
Hundhälsa Är helt ställd och vet inte vad som är fel, är det någon som kan komma med idéer så vore jag tacksam! Först vill jag klargöra att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
38 548
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10