Svullna läppar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

hanny

Trådstartare
Hej!
Är gravid i vecka 39 och vaknar idag med svullna läppar ( i ansiktet om någon skulle tro något annat:angel: ). Svullen i benen och fötterna är jag ju, men läpparna??!! Ser ut som jag fått dem fixade. Kan det ha något med graviditeten att göra?

hanny
 
Sv: Svullna läppar?

Mina läppar svullnade också, allihop!:angel: ;)

Så nu behöver jag aldrig fixa mina, nu vet jag att jag inte skulle trivas med dom större än vad de är i vanliga fall! :)

/Timsetim
 
Sv: Svullna läppar?

Mina svullnade också. Hade problem med läppiercingen mot slutet, den skar in.
Antagligen svullnar alla slemhinnor.
 
Sv: Svullna läppar?

Se det possitivt tänk vad många pengar du sparade på det... Pengar som du kan lägga på roligare saker... ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: Fazeem
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 778
Senast: Milosari
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 237
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 918
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp