svullna ben

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hanna_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 740
H

hanna_

mitt sto som ska föla i slutet av maj har fått jätte svullna ben. alla fyra är lika svullna. dom blev det för någon vecka sen.hon har ingen feber och är inte snorig eller så. vet någon vad det kan vara? börjar bli orolig.

Sv: svullna ben

Jag tror inte att du behöver att vara orolig.. så länge de inte verkar som att hon har ont av det. Mitt sto svullnade upp på ben och under magen den sista tiden innan fölning. Vi trodde att det eventuellt kunde vara vatten. Fölet tar ju så stor plats. Mitt sto verkade inte må dåligt av de hon va inte halt eller nått. Så att jag tror inte att du behöver oroa dig;)

Sv: svullna ben

Vi lindade alla 4 benen på vårt sto sista tiden, eftersom hon blir så tung så svullnar benen..

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: Freazer
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 768
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
1 988
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka