Svullen bakom öronen

J

JBL

Hej,

Min häst är svullen i vad jag tror är körtlar bakom öronen. Det är precis där både grimman och tränset sitter. Är det någon som vet vad det kan vara? Mig veterligen sitter lymfkörtlarna längre ner...

Tänkte först att hon kanske petar i sig något olämpligt i hagen så jag har börjat stödfodra med hö men hon ser fortfarande likadan ut.

Ska snart vaccinera så jag tänkte ta det med veterinären då men jag ville slänga ut en krok här först.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 694
Hästvård Hej alla. Jag sitter i ett litet dilemma, som börjar att gå mig på. Min häst står i ett jättetrevligt stall, med fantastiska omgivningar...
2
Svar
24
· Visningar
3 037
Hästvård Hej. Tog hem min unghäst för en månad sedan. Nytt stall, nya kamrater, nytt foder och dessutom första gången på 1,5 år som hon skiljs...
2
Svar
23
· Visningar
2 578
Senast: mandy90
·
Hästvård Tänkte kolla om någon här har en häst som fått en överkänslighets reaktion någon gång? Min häst fick det i oktober förra året, det...
Svar
12
· Visningar
1 600
Senast: Lella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka