Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte säkert om jag verkligen sett originalet Trolltider, men kan tänka mig att det påverkar hur man tycker om årets.Besviken. Varför ingen musik och sång? Det är vad jag kommer ihåg bäst hur man gick och sjöng efteråt. Annars solid med ok fx och skådisar.
Intressant! Vår reaktion att den var nog för yngre barn. Vi tjuvstartade julen med att se Drömmarnas jul/Julönskningen på tv4play som är mittiprick för 10-åringen. Nu när svenska julkalendern kom kändes den väldigt barnslig.Tror för övrigt att den likt förra årets kalender har lite äldre barn som målgrupp.
Kanske jag uppfattade fel baraIntressant! Vår reaktion att den var nog för yngre barn. Vi tjuvstartade julen med att se Drömmarnas jul/Julönskningen på tv4play som är mittiprick för 10-åringen. Nu när svenska julkalendern kom kändes den väldigt barnslig.
Håller nog med er nu efter andra avsnittet.Intressant! Vår reaktion att den var nog för yngre barn. Vi tjuvstartade julen med att se Drömmarnas jul/Julönskningen på tv4play som är mittiprick för 10-åringen. Nu när svenska julkalendern kom kändes den väldigt barnslig.
Jag har sett Trolltider otroligt många gånger. Har den på DVD och älskar den nu som när jag var mindre och vi plöjde min kompis VHS om och om igenÄr det någon fler som börjat titta?
Jag är positivt inställd efter första avsnittet.
Tror för övrigt att den likt förra årets kalender har lite äldre barn som målgrupp.
Håller medMen suck, jag fattar varför men pappan är en katastrof till ovetenskaplig idioti.