SVT Julvärd

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Seabaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 5 447
Jag undviker alla filmer eller serier som har med Mikael Persbrant i någon form, avskyr karln, har sett lite och var inte imponerad för 5 öre, han var med i Bilbo-filmen men som tur var klippte de bort det mesta av honom.

I den bästa av världar är det så. Jag tror inte det. Han har väl aviserat att han är nykter många gånger och återfallit lika många gånger.
Jo, men nu har han varit nykter i några år...Eftersom han även medicinerar för sin sjukdom så tror jag att han faktiskt fixar det. Kanske jag är extra förlåtande då vi har samma sjukdom och jag vet hur den fungerar.

Liknande trådar

Mat Jag ska göra efterrätt till nyår. Nyårsvärden äter främst veganskt så därav behöver det vara en animaliefri efterrätt. Vad skulle man... 2
Svar
25
· Visningar
725
Senast: BornAgain
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 825
Senast: Sel
·
Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!) Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Svar
17
· Visningar
1 356
Senast: Tuvstarr
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera... 9 10 11
Svar
200
· Visningar
7 085
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka