Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyår är det och han har väl gjort väldigt mycket som inte är så rumsrent.Jag har förstått att många är upprörda på SVT att Mikael Persbrandt ska vara julvärd (?) Eller om det är nyårsvärd, i år??
Jag har nog missat mycket men varför är man upprörd över det? Vad har han gjort?
Jag har googlat lite halvhjärtat men inte hittat, antar jag..
Knappast ensam men sen när har det varit en bra ursäkt?Jag hittar också kritiken som framförts och att det handlar om en bok han givit ut (som jag inte har läst) men vad exakt är det han har gjort?
Kändis som supit, knarkat och kn*llat runt? Någon skriver några rader om ett övergrepp men som inte står med i boken, är det det det handlar om?
För supit, knarkat och kn*llat runt kan han ju knappast vara ensam om att ha gjort?
Eller är det "bara" för att han är man?
Jag hittar också kritiken som framförts och att det handlar om en bok han givit ut (som jag inte har läst) men vad exakt är det han har gjort?
Kändis som supit, knarkat och kn*llat runt? Någon skriver några rader om ett övergrepp men som inte står med i boken, är det det det handlar om?
För supit, knarkat och kn*llat runt kan han ju knappast vara ensam om att ha gjort?
Sanna Bråding togs in i värmen igen efter sitt destruktiva liv, trots att det till skillnad från Persbrandt inte fanns några marknadsmässig skäl att göra det.
Jag hittar också kritiken som framförts och att det handlar om en bok han givit ut (som jag inte har läst) men vad exakt är det han har gjort?
Jag har förstått att många är upprörda på SVT att Mikael Persbrandt ska vara julvärd (?) Eller om det är nyårsvärd, i år??
Jag har nog missat mycket men varför är man upprörd över det? Vad har han gjort?
Jag har googlat lite halvhjärtat men inte hittat, antar jag..
Fast hon ju å andra sidan inte fått några såna hedersuppdrag liknande att läsa dikten på nyårsafton.
Ja absolut. Självklart.Antagligen bara för att han är en man![]()
Det finns väl ingen som tycker om att höra Persbrandt heller? I mina ögon har karln alltid varit ett kräkmedel och jag kan inte se någon produktion han medverkar i för det förstör hela filmen för mig. Att han någonsin blivit framröstad som Sveriges sexigaste man har jag aldrig förstått. Vilka höll i omröstningen, hur många röstade, vilka fick man välja på och var hölls omröstningen?Skillnaden är som sagt att det inte är någon som vill höra henne läsa den. Persbrandt är fortfarande mycket populär och omtyckt.
Han är ett ärkesvin, det är anledningen![]()