Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du testat mot svettningarna? Botox känns lite drastiskt kanske? Men det får en läkare bedöma/uttala sig om. Har du provat Absolut Torr på Apoteket? För mig funkade det klockrent.Jag har de senaste åren börjat svettas rejält under armarna, såpass att det svettas igenom tröjan och jag har därför alltid svarta kläder. Har läst att man kan behandla detta med botox, någon som testat?
Gör behandlingen ont?
Funkar den bra?
Biverkningar?
Vad har du testat mot svettningarna? Botox känns lite drastiskt kanske? Men det får en läkare bedöma/uttala sig om. Har du provat Absolut Torr på Apoteket? För mig funkade det klockrent.
Med absolut torr så märker jag direkt om jag har minsta fukt på huden då jag applicerar. Fy satan så det bränner. Ås det får man vara försiktig med.För mig fungerade absolut torr men jag fortsatte aldrig behandlingen i någon större utsträckning eftersom det brände och gjorde ont och lämnade mig med stora eksem i armhålorna och ändå bara var verkligt effektivt ett par dagar.
På senare år (efter botoxtiden)började jag använda en extraeffektiv deo från aco som jag verkligen gillade, den var vit med rött lock och jag tog på den på kvällen efter dusch så höll det sig relativt lugnt 1-2 dagar med vanlig deo dagtid. Nu för tiden använder jag rollon-deo från rexona på kvällen efter dusch och stickdeo dagtid och det har fungerat hyggligt för mig. jag märker rätt stor skillnad mellan de dagar jag tagit kvällsdeo och de dagar jag tar morgondusch och tar roll-on på morgonen.
jo det är ju problemet när man applicerar det pga hyperhidros. Det är väldigt sällan de där armhålorna är helt torra.Med absolut torr så märker jag direkt om jag har minsta fukt på huden då jag applicerar. Fy satan så det bränner. Ås det får man vara försiktig med.
För mig hjälpte det några dagar åt gången, men sen så plötsligt behövde jag inte det längre.
Jag körde hårtork med kall luftjo det är ju problemet när man applicerar det pga hyperhidros. Det är väldigt sällan de där armhålorna är helt torra.
jag svettades ju nästan hela tiden så trots att jag provade "allt möjligt" var inte absolut torr ett alternativ för mig, boten blev liksom värre än soten. sen kunde jag ju inte återapplicera förrän eksemen läkt och de underhölls av vanlig deo. Därför var botox ett väldigt mycket bättre alternativ för mig.Jag körde hårtork med kall luft