svettas nå kopiöst!?!?

S

strösslet

Hejsan! jag är i vecka 30 nu, och svettas nå kopiöst efter ja klivit upp.spelar ingen roll vad ja gör, eller har på mig... ? är de något som är vanligt när ma när gravid ? är de nå som är fel.. ?

barnet har inte rört sig något sen ja klev upp (2timmar sen) och när ja va på toa kände ja en konstig puls nere i underlivet som ja inte kännt förut..

är de nått ja ska ta åp allvar ?

kramar

Sv: svettas nå kopiöst!?!?

glömde säga att, barnet har rört sig konstant i 2 månader, och nu tvär lugnt...

Jag svettas också mycket, och framförallt är jag varm hela tiden.

Min bebis brukar alltid sparka en massa på kvällen men för några veckor sen var det helt lugnt. Jag provade "allt" för att få fart, drack isvatten, puttade på magen osv men ingen reaktion. Lyckades iaf somna till slut och dagen efter var det fart igen. Men om du är orolig tycker jag att du ska ringa förlossningen.

Svettas gjorde jag ochså under mina graviditeter och jag håller med Turbo. Är du orolig över att det inte rör sig så kontakta förlossningen. Sen kan jag meddela att min mage tog det lugnt när jag var uppe och rörde på mig på dagarna och först på kvällarna blev det highlife i magen. Men kontakta FL en gång för mycket än en för lite. Lycka till!

jag ringde FL och de bad mig avvakta en timme och se på tusan.. efter 3iskalla glas vatten och liggandes tryckandes på magen så börja han röra på sig igen :) peeewhhh.... de små kan verkligen skrämma livet ur en :)

lillen hade nog bara tagit sovmorgon *skratta*

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka