Sverigesridgymnasiun & Bollerup

misshellberg

Trådstartare
Hej, jag och min kompis är lite intresserade av antagningspoängen till Svreigesridgymnasium & Bollerup och lite vad som krävs av ryttaren. Och hur skolorna är och hur utbildningarna är uppbyggda. Och vad förolika sorters utbildningar det finns, t.ex om man kan läsa med samhälls eller Naturvetenskaplig inriktning. :D Vad tycker ni skulle ni rekommendera för någonting.. ?
 
Sv: Sverigesridgymnasiun & Bollerup

Har gått Bollerup för en väldans massa år sen, intagningspoäng, upplägg osv har säkert ändras men kan svara på vad som krävs som ryttare då det är samma. Det krävs egentligen ingenting, de kan aldrig kräva att man ska rida på en viss nivå (om det inte är ett program med antagning) I min klass fanns allt från folk som ridit en termin på ridskola till de som ridit på SM nivå i sin disciplin....
 

Liknande trådar

Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 174
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 573
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 377
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 522
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp