Sveriges skönaste katt?

Sv: Sveriges skönaste katt?

Haha, så låg alltid en av våra katter på en av våra shettisar som vi hade! Han låg och "kloade" henne på rumpan och hon tyckte det var jätte skönt! Stod och "mojsade" sådär med mulen :)

Haha sköning.. Himla söta båda två! Och den där låten :rofl:

haha, så sött!
vi hade en sån katt en gång med, han lade tassarna om manken, tog tag och kelade som en galning, enda tills hästen fick nog en dag, bet tag i svnasen och slängde iväg katten!

Sådär gjorde min morbrors katter fast på korna på vintern:D Katterna tyckte att det var varm o skönt att sova på en korygg och korna tyckte det var skönt med en liten pälsboll på ryggen :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 229
Senast: hoppsann
·
Övr. Katt Nu hoppas vi bara att det blir en lag på märkning och registrering också :bump...
Svar
0
· Visningar
471
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
29 998
Senast: Hedinn
·
Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
7 851
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar