Jag med! Finns knappt något svenskare än att plocka smultron och trä på strå. Eller att lägga försiktigt i en ring ovanpå gräddtårtan till sommarkalaset.För mig blev det en röst på smultron.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med! Finns knappt något svenskare än att plocka smultron och trä på strå. Eller att lägga försiktigt i en ring ovanpå gräddtårtan till sommarkalaset.För mig blev det en röst på smultron.
Velar mellan dessa två. Blåklocka för att den är gullig och lingon för det känns väldigt väldigt svenskt.Här blev det lingon, men blåklockan var bra nära.
Japp, röstade på Linnea, efter vår blomsterkung (som också var duktig på geologi).
Jag med! Finns knappt något svenskare än att plocka smultron och trä på strå. Eller att lägga försiktigt i en ring ovanpå gräddtårtan till sommarkalaset.
Smultron här ocksåJag röstade på smultron jag också, det är väldigt mycket svensk sommar för mig.
Helst hade jag dock röstat på vitsippa eller blåklint, om det hade funnits.
Vilken bra idé, tänkte inte rösta men tar den jag också. Jag såg att den faktiskt var vanlig i Skandinavien och länder med vår typ av klimat så då känns den ju som att den passar på det sättet också.Japp, röstade på Linnea, efter vår blomsterkung (som också var duktig på geologi).