JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Det blev ett svenskt NM-silver i lag för juniorer/young riders. Vassast var Anna Hassös finska ryttare, som vann mästerskapet både...
Hästnyheter
Två tredjedelar in i Nordiska mästerskapet toppar tre olika nationer i jakten på lagguldet, men det är tight så det ryker om det. Bland...
Hästnyheter
De svenska ryttarna fick till en lyckad start på NM. Junior/YR-laget ligger tvåa medan seniorerna toppar efter dressyren. I Breeders...
Hästnyheter
Till sist blev det äntligen ett svenskt guld på NM i fälttävlan. Ponnyekipaget Frida Edin och Hof Ter Eketers Covitha säkrade den...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mellanhunden (en chihuahua) satte i sig en hel chili tidigare ikväll, nu håller jag tummarna att hon inte ska blir dålig i magen i natt...
Nirvana
Igår kl 23:23
Svar: 1 004
Visningar: 56 449
Hund
Valp 2025
Svar: 717
Visningar: 48 736
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
Igår kl 22:09
Svar: 1 427
Visningar: 121 416
Djur
Bygga muskler på ung häst
Ridning Börja i lugn takt. När hästen har kondis kan du göra mer krävande styrkeövningar. Analysera ditt foder och putta in vad som behövs...
Freazer
5 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag tycker hästen ser mer ut som en hopphäst. Lågställd med lång rygg. Hon ser överbyggd ut men jag har inte sett hennes exteriör...
fio
Igår kl 23:51
Svar: 258
Visningar: 13 639
Grenar
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Jag är väl Fetchers främsta förespråkare här på Buke men det finns en anledning till att jag köpte en till när jag förlorade den första...
LenaH
Igår kl 23:30
Svar: 13
Visningar: 880
Avel