Det är du som rör ihop frågorna. Jag svarade (inlägg 1348) på ditt inlägg där du menar att V inte kommer acceptera att stå vid sidan om, varpå du i ditt inlägg 1349 drar in ett flertal helt ovidkommande frågor (som jag förmodar att) du tycker jag ska svara på? Jag ställer då lika ovidkommande frågor till dig i inlägg 1350 -som jag sedan får ett rätt märkligt svar på. Du drar in FN-resolutioner om
folks rätt att göra motstånd mot ockupationsmakter? Men vad säger FN:s resolutioner om ett lands rätt att freda sig mot -och bekämpa terroristorganisationer då? Jag tolkar det som att du betraktar Hamas =
folket i Gaza??
Jamen det är ju så fint att det nästan är värt en liten tår i ögonvrån
Även om gruppen förtryckta nu vill utrota andra människor? Och som firar med glada hejjar rop en människoslakt som är så vidrigt pervers att man som helt vanlig människa inte kan förstå vad för typ av hjärna som finns där bakom pannloben?
I idag i Sverige där V så heroiskt ställer sig på "de svagas" sida så är det judehat som är den gemensamma nämnaren. Säkerhetspolisen ser från våldsbejakande islamistisk extremism ett ökat fokus på propaganda kring stora planerade evenemang.....och ihop med godhjärtade vänsteraktivister som ju gärna vill stå upp för de svaga krokar mer än gärna arm med islamister. Och Magda som också har lite svårt att säga ifrån till islamister -ja hon krokar gärna ett litet finger med Dagostar. MEN
på armlängds avstånd såklart!