Svensk politik nr 3

Jag håller inte alls med, men det tror jag knappast att du är förvånad över.
Det var väl nått snyft reportage igår i SVT, kommer inte ihåg i vilket program, med nån som fått avslag flera ggr och ska utvisas. Så Migrationsverket har sen länge börjat ta tag i saken. Lagarna har ju tillkommit för att dom ska tillämpas och sedan sättars i verket och genomföras
 
Läser att Ulf sagt att det blir två nya ministrar (det är ju två ministerposter som är tomma), det antar jag talar för att det blir någon utifrån? Annars skulle ju andra poster behöva fyllas också? Svantesson nämner "ny kraft" och även det låter väl som någon utifrån.
 
Läser att Ulf sagt att det blir två nya ministrar (det är ju två ministerposter som är tomma), det antar jag talar för att det blir någon utifrån? Annars skulle ju andra poster behöva fyllas också? Svantesson nämner "ny kraft" och även det låter väl som någon utifrån.
Blir det MMS 😎
 
Eller ja, vet inte om jag haft så mycket hopp om något annat än en besvikelse i och för sig
Men herregud, Benjamin Dousa som BISTÅNDSMINITER. Han är ffs näringslivet personifierat. Föredrar dock Pehrson som utbildningsminister, trots att han har en okunnig aura, före Mats Persson som liksom fört det mest ovärdiga kriget mot nåt slags wokekultur hos universiteten (som inte finns).
 
Men det är klart det kanske inte är så tokigt än då med MMS på den viktiga posten som utrikesminister. Hon ville ju utvisa alla invandrare som stödde Hamas. Det kanske går lättare den här vägen om dem nya Migrationsministern ochså går med på det tåget. Å SD är säker mycket positivt till Ulf val. MMS och SD har ju arbetat mycket bra i invandrings frågor. Så ska bli spännande om SD blir positiva till nya Migrationsministern 😁
 
Men herregud, Benjamin Dousa som BISTÅNDSMINITER. Han är ffs näringslivet personifierat. Föredrar dock Pehrson som utbildningsminister, trots att han har en okunnig aura, före Mats Persson som liksom fört det mest ovärdiga kriget mot nåt slags wokekultur hos universiteten (som inte finns).
Biståndet har väl SD mer eller mindre avskaffat. Var ju så mycket fusk med detta. Så BD får väl inte så mycket att göra. Pengarna behövs här hemma
 
Som sagt, du verkar inte bry dig om andra människors väl och ve överhuvudtaget, allt verkar handla om att "owning the libs" som de säger i USA.
Så lät det minsann inte när S styrde landet i 8år och gängkrimininella fick föröka sig för det fanns ju unga problem med det vilket stöddes av MP, C och V
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Oups, här kommer visst en spyboll... :o Sorry! Min mobiltelefon börjar fucka upp. Den är bara runt ett år gammal. Appar hänger sig och...
Svar
0
· Visningar
1 180
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
1 852
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp