Jag håller inte alls med, men det tror jag knappast att du är förvånad över.MMS har ju gjort mycket gott för Sverige så här långt som lyckas sätta press på Migrationsverket och se till att göra Sverige ointressant för asylsökande med olika lagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller inte alls med, men det tror jag knappast att du är förvånad över.MMS har ju gjort mycket gott för Sverige så här långt som lyckas sätta press på Migrationsverket och se till att göra Sverige ointressant för asylsökande med olika lagar
Det var väl nått snyft reportage igår i SVT, kommer inte ihåg i vilket program, med nån som fått avslag flera ggr och ska utvisas. Så Migrationsverket har sen länge börjat ta tag i saken. Lagarna har ju tillkommit för att dom ska tillämpas och sedan sättars i verket och genomförasJag håller inte alls med, men det tror jag knappast att du är förvånad över.
Blir det MMSLäser att Ulf sagt att det blir två nya ministrar (det är ju två ministerposter som är tomma), det antar jag talar för att det blir någon utifrån? Annars skulle ju andra poster behöva fyllas också? Svantesson nämner "ny kraft" och även det låter väl som någon utifrån.
Läste det precis! Vilken besvikelse.Aftonbladet skriver att det blir Maria Malmer Stenergard som blir ny utrikesminister
Eller ja, vet inte om jag haft så mycket hopp om något annat än en besvikelse i och för sigLäste det precis! Vilken besvikelse.
Fy fan.Blir det MMS
Men herregud, Benjamin Dousa som BISTÅNDSMINITER. Han är ffs näringslivet personifierat. Föredrar dock Pehrson som utbildningsminister, trots att han har en okunnig aura, före Mats Persson som liksom fört det mest ovärdiga kriget mot nåt slags wokekultur hos universiteten (som inte finns).Eller ja, vet inte om jag haft så mycket hopp om något annat än en besvikelse i och för sig
Men det är klart det kanske inte är så tokigt än då med MMS på den viktiga posten som utrikesminister. Hon ville ju utvisa alla invandrare som stödde Hamas. Det kanske går lättare den här vägen om dem nya Migrationsministern ochså går med på det tåget. Å SD är säker mycket positivt till Ulf val. MMS och SD har ju arbetat mycket bra i invandrings frågor. Så ska bli spännande om SD blir positiva till nya MigrationsministernFy fan.
Tack för det. Nu ska det röras om i grytan genom paradigmskiftetAftonbladet skriver att det blir Maria Malmer Stenergard som blir ny utrikesminister
Biståndet har väl SD mer eller mindre avskaffat. Var ju så mycket fusk med detta. Så BD får väl inte så mycket att göra. Pengarna behövs här hemmaMen herregud, Benjamin Dousa som BISTÅNDSMINITER. Han är ffs näringslivet personifierat. Föredrar dock Pehrson som utbildningsminister, trots att han har en okunnig aura, före Mats Persson som liksom fört det mest ovärdiga kriget mot nåt slags wokekultur hos universiteten (som inte finns).
Förstår inte hur du kan låta så nöjd över något som bidrar till ökat lidande värden över, särskilt hos de mest utsatta.Biståndet har väl SD mer eller mindre avskaffat. Var ju så mycket fusk med detta. Så BD får väl inte så mycket att göra. Pengarna behövs här hemma
Forsell ny Migrationsministern. Kan säkert bli bra . Vi får väl höra på kvällens Rapport vad SD säger om hela karusellenFörstår inte hur du kan låta så nöjd över något som bidrar till ökat lidande värden över, särskilt hos de mest utsatta.
Uppenbarligen är det mesta mer av ett kul skämt för dig.Forsell ny Migrationsministern. Kan säkert bli bra . Vi får väl höra på kvällens Rapport vad SD säger om hela karusellen
Ska Forsell klara hela andra halvlek får han allt steppa upp sina uttalanden så att dom kommer upp i samma klass som MMS:s utspel. Gärna lite högre så dom toppar fram till valetUppenbarligen är det mesta mer av ett kul skämt för dig.
Billström kan nu dra i snöret och veckla ut sin fallskärm och leva gott . Det har han förtjänat nu när Sverige är med i NatoBillström, kom tillbaka!
Som sagt, du verkar inte bry dig om andra människors väl och ve överhuvudtaget, allt verkar handla om att "owning the libs" som de säger i USA.Ska Forsell klara hela andra halvlek får han allt steppa upp sina uttalanden så att dom kommer upp i samma klass som MMS:s utspel. Gärna lite högre så dom toppar fram till valet
Så lät det minsann inte när S styrde landet i 8år och gängkrimininella fick föröka sig för det fanns ju unga problem med det vilket stöddes av MP, C och VSom sagt, du verkar inte bry dig om andra människors väl och ve överhuvudtaget, allt verkar handla om att "owning the libs" som de säger i USA.