Sv: Sveland

Har båda hundarna och Min häst + mammas häst i Sveland.. tycker det är bra, inte haft några problem än iaf..

Bästa bytte jag gjort billigt är de oxå.
Har en skit bra handläggare som går att nå 24/dyg hon hjälpte mig till och med när hon hade 39 i feber.

Nä jag kan verkligen rek Sveland.

Kan inte säga... Har gamlingen försäkrad där men aldrig behövt nyttja den. Han är 11 år, blir tolv nästa år.

Tidigare hade jag en varmblodstravare försäkrad där och det var inga problem när han utreddes och sen blev utdömd. Fick ut det jag skulle ha utan snack...så där är jag ju nöjd;)

Jätte nöjd!
Har haft mycket sjuka djur på sistonde,och lite olycksfall, men fått tillbaka mer än vad jag trott!
De är alltid vänliga när man ringer och jag har faktiskt inget illa att säga om dem. Ett riktigt bra bolag.

Billiga och trevliga. Nöjd så långt, fast jag har aldrig behövt nyttja försäkringen.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
759
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
859
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka