Svea transportskydd?

Chlo

Trådstartare
Är det någon som har testat Sveas transportskydd? Vad tycker ni om dem? Eller ska man satsa på ett par Bucas Smartex?

Lotta

Satsa på några andra! Jag har ett par och de tål knappt att tvättas. Fick reklamera det första paret och fick efter många om och men ett par nya.
Dålig kvalitet plus halvtaskig passform gör att jag INTE skulle rekommendera dessa!
Jag köpte ett par Eskadron istället och de är toppen!

Okej, tack för svaret. Sveas lät ju inte speciellt bra, så då blir det inga sådana i alla fall.

Eskradon transportskydd, vart köper man dem? Kan man titta på dem på nätet någonstans?

Lotta

har bara sett sveas i affären och då såg de bra ut ,men de ju knappast nån garanti

har hft mina bucas sen 98-,de e fortfarnade bra i passformen.så de kan jag rekomendera

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 408
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 084
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
516
Senast: Elo
·
Anläggning Är det vanliga impregnerade som är bäst eller är det värt att satsa på plaststolp likt den från Equisafe? Vi ska stängsla om våra hagar...
Svar
2
· Visningar
396
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka