Svarta Duschdrapperier?

Laizita

Trådstartare
Hallå alla bukare.

Jag har letat ett tag efter ett svart dusch drapperi men hittar inget bara mönstrade. Ngn som har något tips vart man kan hitta?? :eek:

Sv: Svarta Duschdrapperier?

Jag hittade mitt på Jysk. Såg i deras reklamblad idag att dom har svarta till ett bra pris nu. Det såg ut att vara helsvart, så det kan ju vara värt ett besök!

Bra att jag inte kastade reklamen, ska kolla på en gång, tack för tipset!!

Vi har ett mörkblått, och det blir jättemörkt i duschen eftersom vi inte har någon lampa just där.
Bra att ha i åtanke ;)

Och jag hittar inga svarta med snygga mönster på.. vet du?:laugh:

Det finns några på Ikea, sen även på jysk hittade jag några snygga med svarta mönster, Josefssons och Ello hade också snygga, MASSA!! :D

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Jag dricker mängder av te. Dels för att jag tycker om det och delvis för dethjälper mig att få i mig de 2,5 liter vätska vården...
Svar
9
· Visningar
692
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·
Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: AlinaT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023