BernT

Trådstartare
tror jag lägger den bra här :p jag har nu i sommar inte fått ngt sommarjobb i sverige, eller jag har 2 på g, men de får jag nog inte. Men så har jag tack vare tränare en stående inbjudan att jobba i ett hoppstall i tyskland. Så om jag inte får ngt jobb här så är jag rätt sugen på att åka, eller jag måste nästan, vill inte leva på mamma och pappa hela sommaren. Men då är problemet min häst. Jag vet inte vad jag ska göra med honom. Finns ingen här hemma som vill rida honom och jag lånar inte ut på foder så kort tid, spec inte med tanke på hans leder. Så vad gör man? Pengar måste jag ju ha :/

Sv: svårt

är det viktigt att han är igång då?

det finns ju bra sommarbeten med tillsyn. så får pållen en rejäl semester, och det är ju inte helt fel (då han dessutom kanske inte är helt 100 i lederna?)?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 068
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 412
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama