Svart tapet!!

Ia*

Trådstartare
Jag letar efter en snygg (naturligtvis...) svart tapet till mitt vardagsrum. Helst lite medaljong-aktig. Iaf inga cirklar och konstiga former. Och inga grenar heller. Den ska vara lite lounge-känsla på rummet. De andra tre väggarna kommer att vara vita. Hittade en jättefin med lite glittermönster i men den skulle gå på 2800 till en vägg.... Lite saftigt...

Sv: Svart tapet!!

Min pappa + sambo har en extremt fin svart tapet i deras ena vardagsrum.
Man kan se mönstret lite på bilden nedan (tyvärr syns tapeten dåligt), det är strukturtapet med en sammetsliknande känsla

24705512.jpg

Senast ändrad:

Det billigaste är troligen att måla väggen svart och sedan schablonmåla ett medaljongmönster i vald färg.

Man kan lätt göra en schablon själv genom att kopiera av något snyggt mönster på kartong, och sedan skära och klippa ut mönster ur kartongen.

/KT

Det tänkte jag inte ens på... Tror du det blir bra? och svampa då kanske? Med lite metallic i färgen kanske?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 076
Senast: Septicemia
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Kära buke! Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men med "dö-ytor" menar jag ytor i ett annars inrett rum som man helt enkelt...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 911
Senast: Fazeem
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 641
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023