V
Violate
Orkan, det stämmer. Efter Fawor PL om jag minns rätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Karnawal fick ju ganska många svarta avkommor! Tyvärr finns han inte mera,blev gammal och svag. Men Pakistan finns ju! Han lär ju få svarta avkommor han också! Men någon homosygot svart polsk arabhingst vet jag inte om finns i Sverige. Men I USA kan det hända att det finns en polsk svart arabhingst homozygot. Tycker jag stötte på en sådan när jag surfade men vet inte helt säkert. Men dock finns det tydligen mer svarta egyptiska araber med svart homozygot i sig än vad svarta polska araber har. Mio El Toros halvbror Nordique borde kanske kunna ge en svart polsk arabunge. Båda föräldrarna är ju svart där och jag tror att den svarta anlagen borde vara ganska stark där. Jag äger ju Nordiques halvbror Mio El Toro. Fick ett stoföl som blev registrerad svartbrun. Kanske ytterst lite mörkare än sin mörkbruna mamma. Så kanske var det därför hon blev registrerad svartbrun. Vet inte! Hur som hälst är hon Algoa upp i dagen. Det är som Algoa blivit på nytt född.
Soker du en svart polsk arab så rekomenderar jag Nordique eller Pakistan
Egyptiska hingstar homozygot finns det gott om ifall du vill ha dem.