Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som har planerat att åka till Danmark i maj för att köra eller titta? Dom har "peppat" mig här hemma att jag ska åka med och köra .Har fjärilar i magen redan nu! Det var ju en hel del som skulle fixas också, FEI pass, mätintyg mm.(Dyrt!) Ska bli kul!
Ja det gäller att ligga i, svårigheten är med programmet att hästarna blir ganska laddade av att öka och samla sig hela tiden. det är också svårt att få flyt i programmet när det börjar med en enhandsavvikelse efter första hörnpasseringen. Det kräver oxså en riktigt stark häst som är mycket lydig och gärna fin i munnen.
Men det är ett roligt program dok har svårighetsgraden höjts rejält från 7ans program. Bara komma ihåg programmet är en bedrift.
Jag ligger i hårdträning just nu och hästen är i kanonform och har med hjälp av ridutbildning utvecklats oerhört positivt, så nu är jag sugen på att tävla igen. Kan någon spola fram så vi får vår igen
/M
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Gravid - 1år Sitter i personalrummet just nu ja. Det är så blandade känslor det här. Jag tror egentligen att jag tycker det är jobbigast att han ska...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.