Svårfångad häst, hjälp??

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Linker
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 142
Sv: Svårfångad häst, hjälp??

hehe mjo.. det finns väl dagar då vissa av hästarna helst skulle vilja bo i ens innerficka.. *S* Man får ju vara flexibel ;)

Jag tror att varenda Vet. har sagt att min märr ser så snäll ut- vilket hon är.

Ska man behöva vara akademiker för att se sånt:angel:

Det var det som jag fastnade för. Tog henne direkt-nästan osedd i övrigt.

Hehe, jo.. min kärring blir antingen utskrattad för att hon ser ut som en tax.. Hon lixom.. släpper ut saker och ting i hagen. :rofl:

Köpte nog hennes mest för att hon var snäll, men hon är verkligen Fånigt ponnysöt :) Stor mule, stora öron.. och Mittbena i pannluggen. :rofl:

fast hon föredrar "bara vara" andandet framför gosgos.. Hon e lite som jag.. uppskattar inte hångel ;)

Liknande trådar

Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
1 306
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 943
Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
370
Senast: animalasia
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 157
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31