Svansgaffel????

tinafinis

Trådstartare
Har ni tips på vad jag kan göra med min lilla busiga ettåring när hon håller på o fjantar och lyckas knycka tömmen för mig när det inte passar henne???
Finns de andra alternativ än svansgaffel?
Binda svansen? Vad är snällast så hon vänjer sig av med detta?
Hon gör bara så (o lite annat fjanteri) på "nya" ställen........ KNASHÄST

Aldrig stött på nån sån här häst. OK ingen erfaren inkörare, men några har jag kört in med lite hjälp, o ingen har varit så knas som denna!!!
Fast ja tycker mycket om henne ändå!

Sv: Svansgaffel????

Jag skulle rekomendera svansgaffel till dig. Binda svansen är inget bra alternativ för unghäst tycker jag.
Hoppas det går bra :laugh:

Sv: Svansgaffel????

Hehe. Modellen: Tussar i öronen!!!
Ja, stoppade i det i hennes öron idag och hon skötte sig näst intill exemplariskt.
Hmm...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 096
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 635
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 149
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 599
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar