Svalt och mjukt underlag

Har för mig att @hastflicka har en sådan.

Jag har flera stycken lite olika sadana.
Mina hundar gillar dem hogt och rent. De jag anvander numera har nat i mitten och tyg runt kanterna just for att vi kan fa sa himla varmt ibland.
For Tate som garna vill badda ar det absolut perfect, han tycker att det ar mjukt och behover inte "vandra runt" for att hitta en ny sovstallning, men han har inget att badda och slita sonder.
Diva gillar den nog mest for att den ar privat. Nar hon ligger dar ar hon nastan lika privat och skyddad som i sin bur. (Det galler bara for matte att halla ogonen pa att ingen gar fram och tjafsar med henne nar hon ar pa en "spot")

Miss Mandy var mattligt fortjust i dem. Hon blev introducerad senare i livet till en upphojd badd, och det kan ju ha gjort skillnad, men hon fortsatte garna att ga ut och ligga pa rygg pa heltackningsmattan nar det blev varmare an 18*C i sovrummet.

Har en mjuk och gosig bädd som jag lägger en kylmatta i när det är varmt eller när han är pälsig.
Jag har provat det, men dels tycker jag inte den funkar så bra, och dels så bäddar hon ihop den till en liten hög om jag inte lägger den mellan skumgummit och filten. Och DET är ett jätteprojekt, filten är avancerat fastsatt för att inte ryka när det bäddas! :D

Jag har provat det, men dels tycker jag inte den funkar så bra, och dels så bäddar hon ihop den till en liten hög om jag inte lägger den mellan skumgummit och filten. Och DET är ett jätteprojekt, filten är avancerat fastsatt för att inte ryka när det bäddas! :D

I see.
Min hund bäddar inte så det är inget problem här :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej hopp! Min hund har en bädd i sovrummet, fri tillgång till alla möbler (kan dock inte hoppa upp i sängen, bär upp henne där på...
Svar
4
· Visningar
3 688
Senast: Vipp
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 687
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 359
Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 100
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar