Jaha för en sportbil med 400 hästar under huven drar ju ingenting? Suck. Många nyare suvar drar förvånansvärt lite. Kul att du använder USA som referens, där kan vi verkligen prata om att vägarna är SMALA men de får ändå plats med sina fläskberg till bilar.
Nu har jag aldrig varit nagonstans i USA dar vagarna rent generellt har varit sa smala som i Sverige, men jag ar saker pa att det maste finnas sadana platser ocksa. Daremot har jag kort min pick-up F-350 (som jag hade pa min hastgard) med extra stor hytt och langt flak (samma som en Dodge eller Cheva 3500 med lang bed och extra stor hytt) Inne i New York City och San Francisco utan att kanna att mitt fordon var storre an den gamla Volvo 245:an kandes inne i centrala Stockholm. Min Pick-up (liksom den stora SUV:n [byggd pa ett F-150 chassi] jag har nu for att fa plats med bade barn stolar och hundburar) inte har nagot problem att bade fa plats i parkerings fickor vare sig det ar pa en parkerings plats eller langs vagarna inne i sta'n.