Han skrev ju att han faktiskt var naken ("då ryker kalsongerna också"). Jag tror inte man brukar ha något under cykelbyxor.Det handlar bara om några sekunder och ingen dör av det om du är naken när du byter om heller. Känns det lika okej?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han skrev ju att han faktiskt var naken ("då ryker kalsongerna också"). Jag tror inte man brukar ha något under cykelbyxor.Det handlar bara om några sekunder och ingen dör av det om du är naken när du byter om heller. Känns det lika okej?
Han skrev ju att han faktiskt var naken ("då ryker kalsongerna också"). Jag tror inte man brukar ha något under cykelbyxor.
Är det du som skrivit den insändaren?Pga , en högre markfrigång så är inte SUV:ar stadigare på vägen. Snarare tvärtom.
Vettigt inlägg.
https://www.vlt.se/artikel/avsta-fran-att-kora-osaker-suv
Det låter snyggt!
Men jag kan inte förstå att man tycker en SUV är vare sig snygg eller häftig. Snarare ful och klumpig.
Men jag skulle väl inte klaga om jag fick en Lamborghini Urus. Men en Lamborghini huracan är fortfarande tio gånger snyggare!
Smaken är olika. Jag tycker de bilar du gillar är skitfula.
Hade jag haft massa pengar hade jag köpt en Ford Raptor. Har lika mycket användning för den som de som har sportbilar.
Vill ha den enbart pga snygg.
Jag drömmer om en Dodge Ram Men jag vill inte tanka den
Edit: Jag vill ha en Volvo-valp också
Jag gillade verkligen vår Dodge, vi genade alltid över fältet, rakt över diket när vi skulle till stallet. Det var tider
Men bara namnet Raptor gör att jag känner att starkt vill ha begär.
En granne hade en och jag ville alltid klappa på den men min exman sa att jag inte fick
Smaken är olika. Jag tycker de bilar du gillar är skitfula.
Hade jag haft massa pengar hade jag köpt en Ford Raptor. Har lika mycket användning för den som de som har sportbilar.
Vill ha den enbart pga snygg.
Verkligen, smaken är som baken.
Det finns bilar som fulare än SUV:ar faktiskt och det är Pickups. Det är ju egentligen en liten lastbil och jag kan inte komma på något mer tråkigt och onödigt att köra som dessutom är så ful.
Nej, tro det eller ejÄr det du som skrivit den insändaren?
Okej, det finns en pickup som jag faktiskt tycker är lite cool. Eldriven dessutom.
https://teknikensvarld.se/tesla-cybertruck-officiell-med-former-som-ingen-annan-pickup/
Jag gillade raptorn nar den kom, de hade sa smarta fotsteg for att klattra upp pa flaket, men den var flor liten for att dra den stora tunga hast slapet och flaket var for litet for att fa plats med vad vi behovde for garden. Raptorn's bed ar 5.5 foot lang (om jag kommer ihag ratt) medan lang bed pa F-350n ar 8 foot (2.5 meter) lang.
Dessutom ar ju raptorn bara en "up-hottad" F-150.
Men den är ju så fuuuul!Den här videon är fortfarande rolig. Cybertruck drar en F150 i uppförsbacke
Men den är ju så fuuuul!
Ja, den ser ut som om någon designer från Star Trek haft en dålig dag på jobbet