Superligan till Falsterbo nästa år!

C

clownen

Nu när Falsterbo får chansen att arrangera en av deltävlingarna i superligan, så kanske vi skulle passa på att få mer fart på att sälja fler av våra inhemska uppfödningar där nere! :p

Vad tycker ni? Tror ni att det skulle fungera om man hade en auktion där nere nästa år tex? Superligan innebär ju en extra skjuts med både folk och plånböcker :D...

Jag tänker mig att tex SSHS hade även en sommarauktion eller att avelsförbundet hade en auktion...

Sv: Superligan till Falsterbo nästa år!

Va kul!!!
Kanske kan dra dit lite roliga ryttare också...

Det borde ju vara fetare plånböcker där så auktion kan nog vara ngt att tänka på!

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 348
R
Hundavel & Ras I går släpptes Schäferhundens Index på avelsdata. Hela gårdagen ägnade jag åt statistik, både på egna kullar men också väldigt mycket åt...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
14 530
Senast: Dentaku
·
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 393
S
Övr. Hund Anonymt nick, om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, det är jobbigt redan som det är. Jag har aldrig varit helt...
Svar
9
· Visningar
1 678
Senast: Sand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Valp 2024