Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skymtade jag Alan från En riddares historia?
"pain. lots of pain"...
Men, vision?Skymtade jag Alan från En riddares historia?
"pain. lots of pain"...
Ja det tycker jag.Räknas Ziva i Ncis?
Japp, Alan Tudyk som "Wash". Men jag blir upprör på att du inte sett "Firefly"
Ja det tycker jag.
Jag älskar NCIS. Men nu är ju inte Ziva med längre.
Men jag har sett en riddares historia
(och trångt i kistan )
Du tycker att jag borde se Firefly? (jag är ju inte klar med första säsongen av supernatural än...
Klart att Ziva räknas.
Någon speciell version eller mer övergripande?Kom på att jag alltid haft lite av en crush på Robin Hood.
Dock är inte trikåerna snygga utan jag gillar bl.a. Bågskyttet.
Det är ju inte riktigt en förmåga men jag vill ha Bobbos flaxkikare. Tänk att bara kunna vrida på kikaren och vara där du vill vara.Vilken superhjälte är coolast?
Om du hade någon speciell förmåga- vad skulle det vara? Själv skulle jag helst kunna flyga. Ibland vore det användbart att vara riktigt stark också...
Har ni några tips på serier/ böcker/ filmer etc med superhjältar?
Spindelmannen eller Storm.Vilken superhjälte är coolast?
Om du hade någon speciell förmåga- vad skulle det vara? Själv skulle jag helst kunna flyga. Ibland vore det användbart att vara riktigt stark också...
Har ni några tips på serier/ böcker/ filmer etc med superhjältar?
Och nu förstår jag inte hur du tänker... Om man tror att alla kvinnor tänker likadant....Det skulle inte vara dumt att förstå hur kvinnor tänker).
Vissa kvinnor dåOch nu förstår jag inte hur du tänker... Om man tror att alla kvinnor tänker likadant....