Superglad!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Wishes
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 586
W

Wishes

Nytillskott i familjen! Han är helt underbar!!! eller vad tycker ni??

:love: :love:

alcapone2.jpg

alcapone1.jpg

Är superglad :bump:

Sv: Superglad!

Marilljos Tip Top är mamman, katteri: S* Beau monde

Jättefin !!
Jag är så avis på dom vackra blå ögonen på siameser, tänk om britten kunde vara i närheten av det på den maskade färgen.

Tack! *ler* :D
Han har underbara ögon! ögonen är så mörka och fina! riktigt läckert är det! :D

Jag älskar britter också, min hunduppfödare (Rosita Widman (Flexible's) ) föder upp britter!! :D

jätte söt!!!!! men är han vindögd? ser så ut, inget illa menat för han va JÄTTE SÖT

Grattis. Han ser jättefin ut :smirk: Man kan ju inte annat än älska siamesbebisar. Hur gammal är han? Ser stor ut, men vad jag hört så ska Axel Munthe vara en riktig bamsing också?

Hur har det gått med orientalen då? För det var väl du som la ut en bild på en för ett tag sedan? Några nya bilder på den? (Nyfiken i en strut) :angel:

Nähä, Abbie och Yoga med minst 10 generationers känd stamtavla är bäst :love:
Skämtåsido, stammen är väl inget som avgör det, men jag är helt kär i brittens utseende.

Liknande trådar

Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
482
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
31
· Visningar
1 191
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 046

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka