Super Photo Kosmos?

tinafinis

Trådstartare
hej entusiater!

En del har tipsat mig om super photo kosmos. någon med erfarenhet av denna hingst?
Är lite kort i rocken men travar brett vilket min häst skulle behlva spetsas till lite med.

är ju som sagt inne på victory pary oxå men han har ju diverse vet.anm. så tänk om avkommorna blir lika dana tänker jag........

kan inte säga så mycket om min hästs vilja att springa o sådant, för hon fick ont i höfter när hon kom upp i de höga farterna, spände sig o orka inte tillslut. hon gjorde ändå sitt bästa fast hon inte tjäna värst mycket pengar.
Hon är i alla fall världens snällaste men hade behövt något med lite jävlar anamma i oxå.

Prisklass: inte mer än 20000 i fölavgift.... Ska behålla det själv o ha det som hobby.

Som sagt, vill veta alla åsikter om S P K!

Tack på förhand!

Sv: Super Photo Kosmos?

Han var en av de absolutte favorittene mine for et par år siden.
Liker han fortsatt godt.
Tror man sliter med å finne en hingst til hans pris som gir like høy startprosent og snitt i inntjent.
Og dette på "dårligere" stomateriale enn de andre topphingstene (som ofte koster dobbelt og oppover).
Han er relativt "versatile" når det gjelder match blodmessig, pleier ikke å bli alt for høy inavel.

Vi har haft flera Super Photo Kosmos ungar.

Och gemensamt har dom:
Bra benställ.
Bra psyke
Skaplig storlek.
Snygg exteriör.
Lätta i modellen.

S.P.K. hör till mina favoriter..:D

AM

:) jag verkligen älskar Super Photos avkommer-jag har fött upp 2 st,med en mamma som var ett riktigt lokomotiv,het som ett monster..-å vad fick jag-2 små goa lugna individer,helt enkelt superenkla att ha att göra med,stoet är nu 4 år,gick 17 tid förra året,fruktansvärt kapabel,otrl steg,pappas bakauktion..hingsten är 1 år,finns inget trevligare,en riktig drömkille!:bump: så jag känner att mitt val var verkligen rätt!!:banana: -det kommer säkerligen att bli flera föl efter honom!!:rofl: :rofl: :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka