Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ja... men det känns inte som gott nog skäl när det är så himla dålig kvot, jag vill inte behöva ge mer lusern än vad jag måste...
linfrökaka däremot verkar vettigt... det är dessutom mer protein i det än lusern, och det står att man kan ge det som protein foder oxå... då kanske jag skulle prova det med, om det är så billigt som du säger?
kan man ge 1 kg?
den är dessutom billigare än lusern!
fast nu sr jag att kalcium fosfor balansen ryker åt h-vete då... hm... men man kanske kan ge 50/50??
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.