Sunkiga dunkar

I

Isolde

Mina vattendunkar har varit avställda en tid och nu när de ska användas igen insåg jag att några av dem är lite halvsunkiga, lite kvarliggande vatten har gjort botten algig, eller vad det nu är. Är det någon som har tips på hur man snyggar upp dem invändigt? Något bra rengöringsmedel som inte blir kvar? Klorin, blir det neutraliserat efter användning???

Eller är det bara att köpa nya?

Sv: Sunkiga dunkar

Hej Mia!

Ta klorin, det funkar bra men skölj nog efteråt. Jag har själv gjort det.

Hälsn Camilla!

Sv: Sunkiga dunkar

Det borde väl fungera bra med klorin och vatten och en näve grus. Sen är det bara att skaka för kung och fosterland. :idea:

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
911
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ibland går det himla fort för mig att normalisera och finna mig i situationer… Snart tre veckor sedan mitt vatten blev dåligt så fick...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Albatross
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 344
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar